Super Awesome//
Bounjour !
Dinie Hanani . 16 Years Old .
*replace it with your own words*

About Me | My Stuff | Linkies
Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : We♥it
Best view : Google Chrome

Hai^^
Sunday 12 August 2012 | 01:25 | 0 Awesome People
Hallo , kesian blog aku ni da berhabuk da . hihi , maklum la sekarang ni fyqa sibuk belajar , dengan hobi fyqa . tuje . sampai tak sempat nak update something kat blog ni^^' haha .

kayy , Hey korang puasa da nak abis so Aidilfitri pulak datang mesti dalam kepala otak korang fikir macam-macam kan ? huhu , kalah najib . yela sume sibuk psal raya , bagi aku . aku rasa tahun ni punye raya boleh la diterima , masalah nya biasa la parent aku busy dengan kerja dorang ;'( . nak buat macam mana .

so , raya tahun ni aku takde la show off sangat . sebab mama dengan abah fyqa tak dapat balik kmpg . dorang dapat balik pon time raya ke-3 :\ hurrmm , sedih la fyqa rasa . takpe la .

Okayy , yesterday mama belikan fyqa kasut untuk raya . urm kasut tu cantik , cantik jugak . Harga dia pun cantik x)lol . Heee~ anyway , fyqa ingat nak beli lagi kasut nanti . tapi fyqa kene tunggu akak fyqa balik dari U dia , then shopping ngan dia . Hehe , nextweek la .

RM 50.00

Yup , tula kasut fyqa . tapi tu untuk raya pertama , kedua and ketiga tak beli lagi^^ . kalau korang tengok saiz kasut tu  38" . Wow , yeah . kaki fyqa ni cepat panjang tapi tak gemok , tu yang ada ruangje kasut tu bila pakai . Hehe , kasut lain nanty fyqa ingat nak beli yg bertali and kasual^^ . tengok la dulu . Hihi .

kayy , semalam sebelum tido fyqa study jap . Pehhh sumpah ngantuk O.O' tak daya la . time baca buku tula ngantuk tapi bila lukis something , Amboi fresh terus mata ni haa~ , haha . nak fyqa tunjuk ? Haha , okayy . fyqa tak tunjuk banyak sebub KORANG TENGOK BUKAN BERBAYAR PON ;D haha , kayy .

ni haaa'
sorry la , tak cantik mana pon c(: . fyqa masuk kelas seni pon kira bersyukur la , kalau dulu susah nak yakin kan hati mama . hati abah ? okay je . Hihi , fyqa minat seni dalam pelbagai benda > pembikinan komik > potrait , dan lain2 . The problem is , kalau mama fyqa nampak fyqa lukis anime mesti dia marak -.-' . maklum la mama fyqa kan . kalau abah plak , abah suruh fokus dekat lanskap i mean buat pemandangan . abah kata tu lagi bagus . Okayy . 

Aku ni kira beruntung la , sebab keluarga belah ayah aku sume mahir dalam seni lukis . Dorang sume pro-pro . so aku pon banyak saingan la :\ erk . tapi aku suke ^^' . Hihi . 

Dulu , aku pernah masuk kelas bahasa Korea tu skejap je then aku stop . sebab ? kelas tu boring la . and aku pon banyak kali kene marah sebab tak siap homework . urgh , tak penting pon . so aku pon skip jela kelas tu . mula2 je best lama2 boring . Tapi seni , bagi aku sume Best2 . Sampai aku mati pon Best punya la . haha .

Kla tuje nak cakap,
Babai :)

ASSALAMMUALAIKUM^^'




Old things | New things