Super Awesome//
Bounjour !
Dinie Hanani . 16 Years Old .
*replace it with your own words*

About Me | My Stuff | Linkies
Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : We♥it
Best view : Google Chrome

Hallo
Saturday 4 August 2012 | 23:58 | 0 Awesome People

Aku rase , dah lama tak updated blog ni . bukan ape , aku online bukan macam dulu 24 hours online . sekarang parent aku bgi online hujung minggu je iaitu Jumaat , Sabtu and ahad . sebab ? Parent aku nak aku blaja and bukan Berpesbuk . Harharhar ..


Okayy , selasa lepas aku ngan mama aku shopping Habis dekat "Masjik Jamek" . memang seronok -.- . ramai betol semut kat situ . haha , bukan semut la orang . first aku ngan mama datang situ , kteorg sesat babe . mama punye psal la dah lame tak pergi situ . aku pulak kerja duduk umah -.-' . memang sesat la . then , Allah bagi jalan . so apa lagi shopping . firstly , time nak cari baju tu memang agak payah sebab saiz aku ni XS then tinggi . Memang terganga la nak cari . tu pon baru dapat sepasang :( . Urmm , sedih . tapi takpe , mama kata kite boleh shopping lagi kat kl .

Mama kata next year , tempah jela baju kalau saiz aku kecik sangat -.- . Padan muke aku , bukan ape masalahnya sekarang berat badan aku ringan tapi tinggi tu yg sesuai jadi Model :) . Kayy ,  1 morething is aku tak suke la tempah baju kene pilih kain la whatevr la . Haih , wanita-wanita suke memilih :) .kayy takpe nanti aku pertimbangkan ^^ .

Alang-alang beli baju tu baik aku bodek mak aku beli "Up to Toe" haha , aku dapat selindang 5 , keronsang banyak , rantai , gelang . tengah syok beli tu kan , aku tertengok jam :3 . Apalagi beli la :D , aku beli jam S-Hock 3 . tiga ? yela dua untuk aku , 1 untuk kakak aku :3 *kejam . Hahaha .


Kla tuje nak cite babai :*

Old things | New things